Oranjebar gaat naamsbekendheid vergroten via sociale media
Op 15 maart 2012 is de samenwerking tussen Social Media Helden, D.Y.M. en de Oranjebar na ondertekening van de overeenkomst bevestigd. W hopen door deze samenwerking de naamsbekendheid van de Oranjebar als dartparadijs en feestcafe te vergroten.
Social Media Helden beheert sociale media uit naam van de klant omdat hij/zij daar zelf niet de tijd, zin en/of expertise voor heeft.
Zonder bereik werkt sociale media niet. Traditioneel communiceren heeft geen enkele zin. Door een kwalitatief bereik op te bouwen heb je miljoenen mensen die luisteren. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen met een advertentie in een of ander dagblad.
Social Media Helden zal helpen met het opbouwen van bereik en doen dit met ondersteuning van relaties. Een aantal heeft een bereik van meer dan 250.000 mensen. De traditionele media verliezen steeds meer bereik, de oplage van de krant wordt lager en zondag edities verdwijnen. De manier van informatie verzamelen veranderd. Er zal een creatief proces moeten plaatsvinden over het bereiken van de doelgroep op plaatsen waar ze aanwezig zijn.Oranjebar will spread the word through social media
On 15 March 2012, the cooperation between Social Media Helden, DYM and Oranjebar after signing the agreement attached. We hope this alliance enlarge the reputation of the Oranjebar as darts paradise and party cafe.
Social Media Heroes manages social media on behalf of the customer because he / she did not have the time, meaning and / or expertise to do so.
Without reach social media does not work. Traditionally, communication has no meaning. A quality range help you to build a network of millions of people who listen. Try that to pull off with an advertisement in some newspaper.
Social Media Helden will help with building coverage and do this with support from affiliates. A number has a range of more than 250,000 people. Traditional media are increasingly losing coverage, the circulation of the newspaper is lower and Sunday editions disappear. The way of gathering information has changed. There will be a creative process to take place on reaching the target group in places where they are present.Oranjebar a correr la voz a través de medios de comunicación social
El 15 de marzo de 2012, la cooperación entre los Social Media Helden, DYM y Oranjebar después de firmar el acuerdo adjunto. Esperamos que esta alianza de la reputación de la Oranjebar como paraíso dardos y el café del partido de ampliar.
Social Media Helden gestiona los medios sociales en nombre del cliente, ya que él / ella no tiene el tiempo, el significado y / o la experiencia para hacerlo.
Sin medios de comunicación social no alcanza. Tradicionalmente, la comunicación no tiene sentido. Una gama de calidad que usted tiene que construir a millones de personas que escuchan. Trate de que salga con un anuncio en algún periódico.
Social Media Helden ayuda con la construcción de la cobertura y hacer esto con el apoyo de los afiliados. Un número tiene un alcance de más de 250.000 personas. Los medios tradicionales están perdiendo cada vez más la cobertura, la circulación del periódico es menor y desaparecer ediciones del domingo. La forma de recopilación de información ha cambiado. Habrá un proceso creativo que tendrá lugar al llegar al grupo objetivo en los lugares donde están presentes.
Maandag
Op afspraak
Dinsdag t/m Donderdag
20.00 tot 02.00 uur
Vrijdag & Zaterdag
20.00 tot 03.00 uur
Zondag
14.00 tot 02.00 uur
© COPYRIGHT ORANJEBAR – WEBSITE DOOR CREATIEVELINK